vineri, 6 martie 2009

"Meet famous people" Day

Zi lunga. Am ascultat femei foarte cunoscute vorbind despre orice altceva decat tema data...Le dai un ghem de ata ( sa zicem tema "leadership feminin") si scot ghearele daca sunt contrazise...Miaoooooo!!!! Nu pierd momentul sa-i multumesc Cerului pentru procentul de testosteron pe care mi l-a dat si care ma ajuta sa raspund NU ( cu argumente) la intrebarea: va considerati o feminista? (via Leslie Hawke).

Pai nu, caci definitiile noastre despre feminism variaza...Nu poate fi aceeasi acceptiune cu ce inteleg domnisoarele de 26 de ani din SUA care se declara feministe in proportie de 86%, so sorry. Mama a fost educata de partid ca e egala cu barbatul, ca atare a pasat asta si la fiica....Si desi viata s-a schimbat in 20 de ani, eu plec de la setarile default ca eu si ----sa-i spunem Gigel---- desi nu suntem "created equal", suntem "different , but equal". Parerea mea e ca daca ma asociez cu label-ul feminista, imi cam doresc sa fac parte dintr-o categorie care uitandu-se in oglinda se vede discriminata, don't you think?


"Vanatoarea este un sport feminin", scrie Aurora Liiceanu in Despre Iubire. Astazi am ascultat-o vorbind despre stereotipuri ale Gino Sapiens (nevasta lu' Homo Sapiens:)). Fascinant cum lumea incearca sa elimine stereotipuri fara sa calculeze ce e de pierdut cu asta...


Mai tarziu..Gala Oameni pentru Oameni...
Proiecte ingenioase si inspiring, nu toata lumea planteaza copaci si in mod cert, nu toate ONG-urile se ocupa de copii...ca atare e premiat si un proiectel de teatru din Alexandria. Discrepanta foarte mare intre eforturile depuse pentru a scoate gunoiul din paduri si prezentarea la eticheta "de gala" a celebritatilor + discursurile lor (un pic, dar doar un pic...cam ipocrite).

Report for the day...pretty much over:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu