joi, 27 august 2009

Vogue?

In primul rand...scriu mare si tare ca mie mi-a placut concertul Madonnei.
Combinatia de live cu playback nu-mi deranjeaza teribil sensibilitatea fina de spectator. Sigur, eu n-am platit chiar 800 RON/cap de statator in loja VIP,am facut compromisul lui "nici prea prea, nici foarte foarte". Pe care (compromis) se gandisera sa-l faca si ceilalti. TOTI! Luat bilet la gazon A, relativ aproape de scena, dansat doar in interiorul corpului, caci la exterior am fost flancata de diversi, cam cu 2 capete mai inalti. Am concluzionat impreuna ca nu ne cunoastem indeajuns de bine incat sa stam chiar atat de apropiati, dar ne-am obisnuit repede cu ideea, mai mult de teama sa nu mai apara personaje noi in decor, care, cu capetele lor si mai inalte, sa obtureze si ecranul gigant.

Acum...organizarea la romani nu exceleaza. Stim. Dar daca ai putina materie cenusie in carcasa rotunda ce te apara de ploaie, nu te apuci sa masori un spatiu ca sa stii cate bilete poti vinde intr-un tarc restrans? Zic si eu...Un mare FAIL alora de-au gandit-o adanc.

Revenind....Concert Madonna-spectacol. Daca ma gandesc ca a prestat 2h 30 min in care nu a stat o clipa(cati ani are, 51? Mama nu arata asa la varsta aia!), ma minunez si ma bucur si imi spun ca se poate educa trupul sa se creada oricat de tanar vrea mintea. Coregrafie de mare tinuta, un playlist care avea o logica de la cap la coada, explozie de imagine si culoare, emotii...
Bonus...gafa cu discriminarea (pun pariu ca nu s-a consultat cu nimeni inainte sa deschida gura si sa ne spuna ca in Europa de Est rromii sunt discriminati mai abitir ca in alte locuri). Dat fiind ca ne-a dat asta bonus, publicul s-a multumit cu mesajul de final de concert "Game Over" si nu i-a mai cerut nici bis nici artificii, desi inteleg ca erau pregatite...

Dar am ramas fredonand si asta e bine, caci nu se intampla chiar la orice concert.





Madonna - Devil Wouldn't Recognize You - The most amazing bloopers are here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu