duminică, 27 septembrie 2009

All in one: balon cu fluture

Interesanta campania Orange. Plasata fix langa cladirea Vodafone.
"Plimbarea" cu balonul e de fapt "ascensiune", deci nu era masina, era bicicleta si nu i-a dat-o, ci i-a luat-o...marketing-ul.
Am incercat balonul pentru prima oara si e un inceput bun. Eu inca mai cred ca intr-o zi foarte faina, ma voi afla in Africa de Sud cu cineva drag, si vom vedea migrarea animalelor de sus, din balon.

M-au bucurat mult o suma de fotografii, facute cu permisiunea subiectilor, in timp ce se delectau cu panorama "peste Herastrau". Nu-i chiar jungla, dar uneori e o imitatie buna...



2 comentarii:

  1. Visul tau african e si visul meu african. Si e cam de mult timp in zona, sa vad ce pot sa fac in privinta asta :-)

    Ma bucur ca ti-a placut cu avionul, totul are alta alura a vol d'oiseau!

    RăspundețiȘtergere
  2. @joacadeamine Mi-as oferi asta ca premiu de enduranta. A vol d'oiseau, timpul trece altfel. Nu m-as mai invarti eu in jurul lui, ci el in jurul meu. Ce frane sa ai la un balon :))?

    RăspundețiȘtergere