luni, 14 septembrie 2009

A bug's life

Se tot scrie despre pasiuni. Mici si mari, vizibile si ascunse, pure si vinovate... Ieri m-a intrebat Tomo de ce imi plac fotografiile.
M-a incurcat...eu habar n-am de ce. As raspunde cat se poate de tembel - "pentru ca sunt expresie a frumosului". Pentru ca rareori, instinctiv, oamenii VOR sa retina uratul. E parerea mea, Tomo, sa nu dai cu pietre...
Si asa cum ti-am spus, imi place lumina, delicatetea, imi plac vietatile pe care le-am gasit intr-un copac, care ar putea speria o demoazela plina de gratie. Fiecare cu stolul lui, eu le colectionez:)

Imi place subiectivismul fotografiilor si faptul ca ochiul prin care te uiti se numeste "obiectiv" (funny, nu?)...
Mi-a placut teribil sa asistam la o seara din viata unor gandacei,de a caror gasire ma proclam vinovata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu