duminică, 20 septembrie 2009

Ca tot ziceam de Marketing

Se zice ca Marketing-ul face totul si subscriu (convinsa fiind de teorie) la regula ca toate lucrurile bune vin in cantitati mici, ambalate exceptional si comercializate la preturi pe masura ambalajului.

Practica imi spune insa sa imi vad eu frumos de treaba si sa citesc ingredientele/materialul. Apoi termenul de valabilitate/instructiunile de folosire.
Apoi sa-mi fac ceea ce pot face singura, iar ceea ce nu pot...ei bine, de-aia am prieteni:)!

In ultima vreme dedic ceva vreme manufacturarii de cutii surpriza. Imi place mult sa utilizez detaliile vietii noastre, mai mult sau mai putin in comun, pentru a crea momente speciale.
Aseara insa am creat pentru o persoana total straina. Asa incat, cadoul de mai jos e facut pentru mine...ca asa m-am gandit eu ca ar trebui sa fac atunci cand traiesc drama "nu stiu nimic despre ea/el". Deci, marketing raportat la mine insami, cea mai critica dintre critici...sau poate nu :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu