marți, 10 noiembrie 2009

Same Same, but Different

Trecand pe langa stalpii fara sot din Bucuresti, te vei intreba de cateva zeci de ori "de ce?". De ce se terfelesc atat de tare oamenii care le fac campaniile...
De ce nu aleg sa faca lucruri mai demne pe timpul lor profesional? De ce le mai difuzeaza vocile gatuite, frazele incoerente in eter? De ce le publica mesajele pe fituici varate pe sub nas la metrou? De ce le lipesc mutrele cretinoide pe orice pubela?

De ce se mai inghit gogosi in format "inregistrare" mp3, de ce ne complacem in toleranta aceleiasi monede, cu 2 fatete la fel de terifiante? Cum vor arata astia zambind de pe o bancnota depreciata, eh?

N-ar fi mai simplu sa angajam noi presedinte pe simbrie fixa, care sa fie evaluat o data la 6 luni si sa nu ne mai zgaim ca prostii lui Rebreanu la trenul pe care il tot pierdem, desi am venit cu ore inainte la gara?


From Drop Box



Probabil nu stiti expresia specifica Thailandei, "Same, Same, but Different". Se potriveste atat de bine cu imaginea de mai sus, incat v-o explic:

In Thailanda, in incercarea de a vinde o copie ieftina pe post de produs original, negocierea intre cumparator si vanzator poate decurge astfel:

Q "Is this a real Rolex?"
A " Yes Sir, same same but different"


PS: e revoltator cat slalom pe radio trebuie sa fac dimineata ca sa nu mai aud de Bau Bau-ul politic.

2 comentarii: