luni, 11 ianuarie 2010

Goe! Puişorule!

Cunosc un Elf.

Paranteza: E indeajuns de ciudat incat sa ma numeasca "moldoveanca fierbinte" desi nu l-am fript niciodata. Nu-i insa timpul pierdut, mai ales ca jucam leapsa, desi eu as fi preferat friptelea...


Premise: Elful zice ca ar trebui sa ma transpun in pielea unui nefericit locuitor al sectorului 1 Bucuresti, care ar avea de ales: Secu' Stroe vs. Domnul Goe.

Desfasurarea actiunii: Traim Caragiale, mancam Caragiale, respiram Caragiale...deci votam Caragiale.

Nu stiu prea multe despre cei care si-ar dori sa ma reprezinte... Pai ei ce stiu despre mine? Bon, suntem chit...
Problema e ca astia au dreptul sa faca ceva ce m-ar putea afecta. Intre timp, eu pot juca la loteria vizelor, pot aplica pentru emigrare in Canada sau in Australia, pot vana toate job-urile ce presupun traiul in strainatate si pot injura. Si asta nu ar ajuta. Si cam cat sa-mi tot spun sa fiu civilizata si zen si alea alea, cand as vrea sa-i alerg intr-o bucatarie mica, mica de tot, cu o tigaie ce i-ar putea aplatiza la forma lor atat de naturala, de gandaci turtiti? (Ce fraza prea lunga!)

Domnule Goe, ce e politica? Daca vei castiga, primesti ciucalata?
Trahanache, bre, nu-ti ajunge cate comitete ai prezidat? Nu mai bine te faci tu prezide de scara blocului? Parol!


Si traind noi asa cum o facem, mai mult in gluma decat in serios, descoperim ce inseamna sa-ti mearga vorba, adica sa ai parte de vizibilitate in societateeee: Facebook pare a fi gradina domnului pe unde sar odraslele politice la proba de 100 m garduri. Care v-ati scapat beretul pe geam, ridicati mana!

Honorius + EBA + AnGeoana = happy three friends


Deznodamantul: Daca as locui in sectorul 1, m-as trezi in dimineata votarii, m-as spala cu apa rece pe fata, si mi-as zambi in oglinda. O noua zi, o noua "alegere". Ce lectie repetitiva...

Nu dau leapsa mai departe nimanui, ca am zis ca ne mai jucam si friptelea...

La bulivar, Lamborgini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu