marți, 19 august 2008

Poem de recitat solemn la inceperea zilei de munca

Iata un viral venit de la Adina (Doamna, tin sa va multumesc, mi-am identificat comportamentul patologic in el si se constata ca nu e de bine!). Impartasesc un imn pe care eu l-as recita lui sefu', ca e de treaba si ne vom amuza copios:))

Iubesc biroul meu fără lumină!

Mă simt în el ca vulpea-n vizuină!

Iubesc mobila gri, plină de praf,

Dulapuri burdusite, hârtii vraf.

Concediul nu-l iubesc defel !

Nici nu mai vreau s-aud de el!

Nu trebuie să dorm! Nu vreau să am odihnă!

De nu muncesc, deloc eu nu am tihnă !

De munca mea sunt fericit,

Nimic atâta-n viată n-am iubit !

Iubesc computerul fereastră

Cu scăfârlia lui albastră.

Iubesc sedintele mai lungi

Când am în creier cifre, dungi.

Iubesc, vă spun acu' din nou,

Să stau o viată la birou!

Îmi place munca! As munci

Mai mult în fiecare zi.

Nu vreau salariu! Nu vreau stimă!

Mi-ajunge critica drept primă!

Un comentariu: