joi, 10 septembrie 2009

Disciplina, imi lipsesti!

Nu gasesc lucruri intr-un spatiu restrans. Imi uit sistematic accesoriile sociale pe aiurea (noroc ca eu traiesc in Romania asta si le si regasesc). Multitaskingu' meu proverbial se duce de rapa cand pierd 5 minute intregi gandind o fraza. Nu se poa' , c'est pas moi...
Ia sa ma focusez eu puternic sa reinvii gestapo-ul din vremea studentiei, cand profa de chineza o suna pe maica-mea daca lipseam de la ore, eu avand in momentul intamplarii 21 de ani, da?

Ma gandesc sa iau mai in serios reminder-ele pe care mi le tot setez, sa tratez cu respect orele fixe si sa ma inspir exclusiv din Germania (macar timp de vreo luna).
Pai altfel, eu n-am nicio sansa sa devin stewardesa...pffff



Nine Inch Nails - Discipline 720p from the LITS Tour 2008/12/07 Portland, OR - The funniest videos are a click away

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu