marți, 1 septembrie 2009

Sandale Si! Izmene No!

Imi place imbracamintea masculina. Ma umplu de invidie camasile perfecte puse pe sute de rafturi cu nume italian. Imi plac mocasinii din piele intoarsa pe care, iara,ii poarta cu precadere italienii. Imi plac gelurile de dus masculine si parfumurile cu miros proaspat si bun. Ma topesc dupa tricourile polo in culori pastel, dandy style. Admir teribil ceasurile mari, precise, care ar ocupa o incheietura jumate feminina, dar care se potrivesc atat de bine cu stilul unui barbat ... cu stil. Nimic iesit din comun. Cam toate astea plac si celorlalte femei din jurul meu. Sa nu ziceti ca nu!

E totusi ceva de care i-as debarasa pe barbati. Izmenele trebuie sa dispara! Sarmanu' frate-meu a incasat imbracarea silita cu izmene toata copilaria lui. Ii cer eu iertare si ii confirm ca izmenele sunt naspa...asta e, are si el dreptate, fix de data asta.
Problema e ca i-a bagat o mandra in cap ca sandalele sunt din aceeasi categorie cu izmenele. Adica tot naspa. Ce situatie...

Bon, eu marturisesc. Imi cam plac sandalele la barbati. Nu orice sandale, ci unele care par comfortabile si dezgolesc atat cat trebuie. Cam ca decolteul la femei (pff, comparatie total deplasata, dar aci intepeneste!). Sandalele sunt sanatate, purtate astazi in metrou de un domn fain, la 50 de ani, cu o mare eleganta. Concluzia: Sandale Si, Izmene No!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu