joi, 15 octombrie 2009

Depresia post-zugravit-doar-pana-la-jumate

Nu e gata. Nu va fi niciodata gata pentru ca au fugit. Le-am zis ca le fac lista cu greseli (gen formular de feedback) + sugestii sa repare acele ceva in care si-au bagat picioarele, ca sa scape mai repede. Am fost proactiva. M-am oferit sa ajut si sa-mi imbib epiderma de praful si pulberea ce se alegea din fiecare rotire de flex.

Azi am constatat ca zugravii sunt o potentiala cauza a patologiilor psihologice. S-au speriat ca voi vrea luna de pe cer atarnata ca decoratie la final si au tulit-o. Eu, pe cuvant, nu voiam decat o faianta pusa decent, sau cu mai putin chit care sa ascunda prea multi cm de gol. A fost prea mult, zugravii "s-au enervat" si si-au luat bilete de plecare in Spania. Eu raman in Bucuresti, cu o casa ce-si asteapta un alt set de zugravi. Ma ia cu tristete, daca si zugravii emigreaza inaintea mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu