sâmbătă, 17 octombrie 2009

Testament

Nu va speriati, nu intentionez nimic grav. Sper ca nici altii nu intentioneaza nimic grav despre mine :D. Mi s-a cerut ceva insa, un fel de feedback form, asa ca ma pliez la cerere in stil corpo, pentru ca ..nooooi...suuuntem....niste profesionisti.
Nu stiu altii cum sunt, dar mie-mi pare un pic ciudat sa dau cu parerea mea peste oamenii pe care nu-i cunosc decat virtual. E ca si cand te-ai da cu un motor pe care il stii din review-uri si ti s-ar cere sa spui cum e stapanul lui.
Dar fie, omul are curaj, vrea sa stie ce se crede despre el.
Pai facem asa, ca tot e in trend chestia asta cu tinutul bilutelor in mana pentru votare:



Bile albe


- Are curajul sa ceara sa i se spuna in public ce se crede despre dansul. Chestie de caracter. Intamplata prima oara subsemnatei pe twitter
- E biker si roacher. Nu stiu nicio tipa careia sa nu-i placa roacherii care au ceva fain de povestit
- Ii place Australia. Ce situatie....Si mieeee!
- E amuzant. Reiese de aici. Roacher + amuzant = e bine
- Intelege ceva IT. Reiese de aici. Roacher + amuzant + IT savy = cool dude
- Are un twitter ID care m-a speriat cand mi-a dat follow. Si am zambit vreo 3 min intregi



Bile negre


- Se cam contrazice. Adica asa cu asa
- Actioneaza la sentiment in loc sa puna mana pe situatie
- Vorbeste o varietate de limba klingoniana, cred
- Habar n-are moldoviniesti, da’ iel asa sustini
- Relatie amoroasa problematica (?)
- N-are nicio poza cu sine online. Nici macar cu motoru’. Pai se poa’?

Si daca eu tot am prestat lista de mai sus in sambata mea, pe timpuuu meeeeeuuuu liber, invit sa mi se intoarca favoarea. Pe 2 roti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu