sâmbătă, 10 octombrie 2009

I Can Feel It Calling In the Air Tonight...(Noaptea Devoratorilor de Publicitate)

Panselutz mi-a deschis ochii...Nu v-ati fi asteptat, nu? Nici eu. Dar iata ca era ceva la mintea gainii din mine, pe care nu-l facusem. Adica aseara a fost prima mea noapte de devorator. De publicitate, that is.

Recunosc, ma entuziasmez maxim la idei bune. Ma rog, ma entuziasmez eu si la alea proaste, dar aseara au fost preponderent bune.
Am promis ca-mi adun ce mi-a placut aici, sa nu uit pe masura ce memoria mea fotografica se va ramoli.

Ador animatia. Mi-a placut mult sloganul "Hands, Weapons of Love":




Burma. Mi s-au aprins emotiile cu animatia asta:



Sunt consumatorul perfect ce va inghiti cu totul clipul asta, daca ar ajuta cu ceva...





Si pentru ca imi place ciocolata...





Iar asta e de actualitate:





Am facut si poze aseara. Cateva chiar imi plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu