joi, 8 octombrie 2009

Oracolul din Bucuresti. Ca pe ala din Galati l-am pierdut

M-am nascut in provincie si bine am facut. Am avut oracol, dar nu-mi amintesc neam ce-am facut cu caietul ala. Probabil se vor hlizi copiii mei cand il vor gasi, asa cum m-am amuzat eu la scrisorile de amor ale maica-mii, gasite pe la 14 ani.
In fine, cert e ca nu se mai gaseste Oracolul adolescentei mele de nerd.

Raspund, la branciul primit de la David, la Oracolul Internetics, mandra floare a dezvoltarii online pe plai mioritic:

1. Cum ar fi lumea fara online?

Teribil de limitata. Am fi si mai prost informati decat suntem si asta nu stiu daca e posibil...Hmm, ba da, e posibil...Eu sper sa se descopere internet pe Luna, ca sa ma mut...


2. Principala calitate a oamenilor din online este…

Polivalenta. Sunt oameni care stiu mai multe decat ceea ce fac zi de zi. In general, sunt oameni creativi.


3. Principalul defect al oamenilor din online este…


Megalomania. Frate, ce parere buna au unii despre sinele personal...


4. Un lucru pe care l-as schimba la mediul online:


Spiritul de turma. Noi avem tendinta asta "ce zice unu' zic toti, gen" GEN (??!!!??)...


5. Care e cea mai mare nenorocire care s-ar putea intampla pe net?


Am putea descoperi ca traim in Matrix...foarte curand :D


6. In 2015 online-ul va fi…


Impartit in cam 3 tipuri de internet, paralele. Probabil doar unul va fi pirat, restul fiind monitorizate de guverne/state. Ala pirat va fi ala misto.


7. Daca Internetul ar fi al meu pentru o zi…


I-haaaa :))


8. Pagina mea de start e…


www.google.com


9. Site-ul meu preferat e…



1 in 8 million



10. Site-urile/blogurile pe care le accesez zilnic (maxim 5)

- Jurnalul roz de cazarma
- O gramada de bobi foooarte delicata

- mai deschid usa la Palat
- Citesc despre taramul meu de suflet pe Weird Asia News
- Ma informez pe CNN Asia


11. Ca sa reusesti in online ar trebui sa citesti…

- mai degraba sa asculti TED conferences despre online. Aduna oameni interesanti.
- ai putea citi "What Would Google Do?" (yep, I'm a Google fan :D)


12. Indeletnicirea mea preferata pe net este sa…


- caut muzica faina


13. Deviza mea online e…


Hmmm...n-am asa ceva...


14. Reteaua sociala preferata e…

Twitterville (pe moment), dar am un feeling ca ma va prinde mult mai tare Google Wave



15. Jocul meu preferat pe net e…


OOOOOF....Sunt o victima FARMVILLE...


16. Viralul preferat e…


hihihi...am muuulte....dar bine, asta e zeee bestest: Pistolul, domnu...


17. Eroul meu online e…


Eroii e si ei oameni...deci nu stiu ce sa scriu aici.
Online si offline, zilele astea il apreciez pe Horia Creţan



18. Campania mea online preferata e…


- DOVE - fara discutie, DOVE!


19. Cea mai buna agentie a momentului e…


- Can't really tell....


20. Antreprenorul momentului e…


- Ala care va sti sa iasa din criza cu multi bani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu