joi, 19 noiembrie 2009

Posibilitatea unei insule exista

Sunt pe insula. Nu e chiar insula destinatie-finala, dar e o insula foarte frumoasa.
Departe de absurd, ma imbogatesc.
Mi s-a mai daruit un an si as vrea sa fac multe din el.
Pentru inceput, ma voi stradui sa invat sa inot, nu pentru ca "trebuie", ci pentru ca vreau. Ma voi tine ca scaiul de prietenii fotografi anul asta, poate fur macar un kil de teorie fotografica. Inca mai fac toate pozele dupa ureche.
Imi voi face si foto-blog, sa am unde sa ma critic singura.
Voi petrece mai mult timp calatorind. Eu altfel nu ma imbogatesc cu mai nimic. Voi manca sanatos. Voi merge mai des la film la cinema. Voi vedea intr-un final "Coco, avant Chanel". Voi face ordine in muzica. Ma voi mobiliza sa-mi iau ceva important pentru mine. Imi voi trata dependenta de online cu iesiri largi in decor pe la munte si mare. Voi face si mai multe cutii. Voi fi mai toleranta. Chiar si cu prostii. Si poate si cu mine. Voi iubi mai mult, pentru ca face bine nu numai la ten. Voi scrie un pic mai mult si voi sterge un pic mai putin. Voi pune cel putin acelasi volum de intrebari/sedinta. Voi invata de la cine se va putea. Voi fi si mai zambarici.
Iata posibilitatea unei insule...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu