miercuri, 16 decembrie 2009

Exercitiu de dorinte

Cei care ma cunosc stiu ca imi plac zilele de nastere ca nimanui altcuiva. Ma bucur de ele mai abitir decat persoana direct vizata de adaugarea unui nou an la colectia personala. Stiti de ce? Pentru ca mi se pare cel mai potrivit moment in care sa-ti exersezi puterea de a(-ti) indeplini dorinte.

In curand e ziua Oanei, pe care am impins-o sa faca exercitiul ei de dorinte. Asta a iesit:



"Cum spuneai si tu… este un bun exercitiu sa ne dorim cate ceva. Ma uitam prin agenda si mi-am dat seama ca - pe langa detergent, paine, apa, ciocolata – imi mai trec si anumite prostioare pe care mi le doresc sau de care am nevoie. Deci… whislist sa fie!

- Un cactus dlagut. Incerc sa ma responsabilizez. Uit mereu sa ud florile pe care le am prin casa. Nu e pretentios, iar cu un nume adecvat… probabil ca nu ar suferi prea mult cu mine.

- Un mouse pentru laptop. Am unul, dar imi mananca nervii. N-am avut noroc cand l-am achizitionat.

- Casti sony pentru mp3 player. Sunt o imprastiata. Am dat cu ele de pamant, de birou si de alte obiecte, iar acum imi baraie ingrozitor. 

- Oua kinder. Fara numar. 

- Ochelari de soare gen “blues brothers” Stiu ca e iarna. Am pata pusa. 

- O esarfa MOV.

- Pace in lume, free Willy si politia animalelor 


Tot ce mi-am dorit anul acesta de ziua mea si de sarbatori… am primit. Prieteni dragi si faptul ca pot merge acasa de Craciun.

Pupiciozauri!

2 comentarii:

  1. Acu înțeleg demersul tău de ieri. Eu acționez având în vedere elementul surpriză. Cred că poți face cadouri dorite/apreciate de cineva, fără să îți spună ce-și dorește, cunoscând acea persoană și înțelegând ce apreciază. Mai contează și momentul, mult.

    Am încercat cu niște amici să dezvoltăm chiar un business în zona asta - de povestit când ne mai vedem.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ionut Vezi tu surpriza :)) acu, oricum s-a luat, deci, iti place, nu-ti place, "bei Grigore aghiazma" :))

    RăspundețiȘtergere