luni, 14 decembrie 2009

It's a small world after all

M-a apucat un dor de Asia, ceva de speriat. Mi-am amintit de toata caldura aia care ma impiedica sa respir, in contrast cu frigul de acum, care-mi invineteste mainile.

S-a nimerit ca duminica sa aflu de existenta unui eveniment foarte fain, realizat de IWA, numit Christmas Bazaar. E locul unde am regasit lucruri pe care le vedeam doar in tarile lor de provenienta, adica foarte departe...Banii obtinuti din vanzarea bunurilor sunt donati in scop caritabil, an de an.
Ma gandeam ca ar fi fain sa existe un targ permanent de tipul asta, unde sa gasim mancare excelenta si oameni speciali, cu care sa vrei sa vorbesti, pentru ca te imbogatesc cu alte contexte culturale. Si n-ar fi rau sa mai vad macar o data americani si arabi vorbind romana pentru a se intelege :)
Date fiind conditiile de gazduire, cat si resursele limitate de organizare, imi imaginez ca ar fi nevoie de mult voluntariat pentru a face targul accesibil tuturor...

Deci mi-era dor...

From International Women's Association Christmas Bazar 2009



Mai multe imagini, aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu