luni, 8 februarie 2010

Ce se intampla mai departe

Nu am pus "?" in titlu, pentru ca nu e o intrebare.

Astazi Daniel merge la o noua sesiune de citostatice. Ma rog ca imunitatea lui sa fi crescut inde-ajuns de mult pentru a i se administra medicamentele astea nu foarte prietenoase. Imi spune ca va fi cam ursuz in zilele ce urmeaza :)...Are moralul bun, e clar ca ne simte in jurul lui, exact asa cum voiam sa fie lucrurile.

Lucruri practice ce se vor intampla de dimineata:

- solicitam numerele de sms la prima ora. Speram sa avem noroc si sa le primim repede. E mare nevoie de ele

- postam licitatia pentru Daniel online

- contactez oameni care sa poata oferi o locatie pentru inmanarea oficiala a obiectelor licitate

- pregatim materialele in engleza pentru comunicarea in engleza (miercuri se vor face planurile cu Steve)

- incep sa sap dupa baza aia de date de donatori si dupa personal medical care sa fie calificat pentru interventii de transplant de maduva (de la donator partial compatibil).

Din aceste lucruri vor deriva muuulte mesaje si mail-uri.

De subliniat un lucru: maine, dat fiind ca Daniel e in spital, nu se va putea face update la suma donata (el face update-ul manual). Va trebui sa asteptam putin pana la urmatorul update.



Toate ca toate...ziua de azi a fost inca o zi fantastica, in care vorbeam cu Zanele despre faptul ca ni s-au schimbat perspectivele in totalitate. Nici nu-mi mai vine sa-i trimit pe unii in origini, oricat de lafaita le-ar fi atitudinea de sefi/sefe.

Sa inchei ziua asta cu Daniel ("noapte buna. somn linistit, fara ganduri negre. Inca o data: conteaza pe cine ai") si cu Ruxa ("somn usor ca aripa de fluture")

Intelegeti? De-aia eu zic ca am o steluta numai a mea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu