miercuri, 3 februarie 2010

Repet:nimic nu e intamplator!

Am senzatia ca eu nu mai sunt eu. Sunt altceva, mult prelungit fata de eu-l pe care il stiam doar eu. Imi dau seama cam cat de fraiera am fost o perioada relativ indelungata, imaginandu-mi ca pot doar "atat". Imi dau seama cata dreptate are omul care-mi trateaza scolioza (si mintea) atunci cand imi spune:"Fa putin mai mult decat simti ca e posibil. Corpul tau isi va insusi alte limite."

Inca nu vad cat de departe voi impinge limitele mele sau pe ale altora pentru a-mi salva un prieten. Daca sunt prea departe, astept o atentionare prieteneasca.

Daniel a stat in seara asta la masa cu cele care isi spun "zane". Am discutat planul, am constatat ce ne lipseste si am cautat solutii. Avem nevoie de un ONG. Gasim! Numere pentru SMS. Facem cumva! Sponsorizari de la firme care-si deduc impozitul pe profit. Trebuie doar explicat!
Nu am auzit nici un "nu se poate".

Cand mi-am dat seama ca oamenii din jurul meu s-au asezat perfect, ca piesele unui puzzle, mi-am mai spus inca o data ca nimic nu-i intamplator. Nu ne-am intalnit degeaba. Ne-am intalnit pentru ca eu n-as fi stiut sa-mi ajut prietenul singura. Spuneam azi ca ceea ce vad zilele astea (care-mi sunt prea scurte), seamana mai degraba cu un transplant de tara decat cu unul de maduva. Imi pare ca oamenii rezoneaza natural, ca sunt firesti, ca nu se chinuie sa fie mai buni decat sunt...ci pur si simplu sunt ei si sunt buni.

Mie imi pare ca totul se contureaza ca o certitudine, nu ca o intamplare. Si eu cand cred, chiar cred, nu ma incurc! Deci DA !


4 comentarii:

  1. Este foarte frumos ceea ce faceti! Nu pot decat sa va privesc cu admiratie.

    Mult succes si iti doresc ca asa sa mearga totul pana la capat.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut sa plang...Iar. Dar e de bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. ia sa nu aud de bocit ca sunt sensibiloasa...sunt mai ceva ca Ilie, parol

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deran

    RăspundețiȘtergere