luni, 11 ianuarie 2010

Coada de cometa a lui 2009

Iar am teme de facut si constat intrevederea temerii de cuvantul "leapsa".

Scriu ce m-au invatat pe mine 365 de zile care mi-au apartinut, unele mai mult, altele mai putin, in penultimul an dinaintea celui de-al doilea deceniu din secolul 21.

in 2009 am invatat cu zambete, sughituri sau suturi in fund ca:

- timpul e relativ, dar trece sigur; n-a fost rau cand am confundat un weekend cu o saptamana de vacanta. A fost mai nasol cu sedintele de 30 de minute care au parut o eternitate.

- Discriminez sentimental. Mi-e mai dor de unii oameni decat de altii, desi ii vad cam la fel de des si imi sunt cam la fel de dragi.

- Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat ma simt mai bogata.

- Cartile de pe raftul meu nu se vor citi singure, ca atare trebuie sa le aloc timp obligatoriu, 30 minute de lectura inainte de culcare.

- Metroul e o sursa nesecata de inspiratie si de neprevazut.

- Coincidentele nu sunt intamplatoare...

- Muzica ma face fericita. Mai ales cand vine sub forma unui "platouas" :)

- Sunt maniaca cu planurile detaliate pana la ultima fibra de existenta. A trebuit sa experimentez neprevazutul planificat de altii ca sa pricep ca mi-e bine si fara clepsidra alaturi.

- Mor daca stau pe loc. Sunt titirez declarat si auto-acceptat.

- Imi place parul meu asa cum e el si nu, nu-l intind nici daca se tavaleste coafeza pe jos de disperare ca nu-l poate disciplina.

- Vad fluturi pe unde ei nu sunt si sunt total convinsa ca ei exista.

- Singurul om de care as putea sa ma tem sunt eu insami.

- Am o intuitie foarte faina si nu cred ca e doar de genul feminin. Cred ca am o intuitie hermafrodita.

- Stiu sa acord o a doua sansa. Uneori si o a treia. Nu o mai acord pe a patra.

- Stiu sa dezvolt lucruri marete, din mers...

- Nu prea stiu sa pierd. Nici acum, dupa ani de exercitiu.

- Reactionez foarte negativ la "trebuie" fara argumentare

- Perseverenta e o arta ce se practica prin exemplul personal, daca vrei sa ai parte de fructu-i dulce

- Gandesc eficient daca gandesc pe termen mediu si lung.

- Sunt in starea de comfort, stare pentru care imi atentionez unii prieteni. Nu am facut mare lucru sa imbunatatesc starea asta in cazul meu...

- E ok sa fac poze cum simt eu, nu cum gandesc eu.

- Ma bucur din ce in ce mai tare de ziua mea de nastere.

- Am prieteni fantastici si o steluta numai a mea. Sunt un om extrem de norocos...



Leapsa se da mai departe Simonei Bogdan si Violetei Pascal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu