marți, 23 februarie 2010

#draduta este doar inceputul

E umilitor sa-ti ceri drepturile ca si cand ai datora constant ceva. Drepturile! Da, chestiile alea pentru care platesti de-ti ies ochii si de care te rogi sa n-ai nevoie daca ti-e dat sa pasesti pragul vreunui spital din Romania.

Am cautat o vreme pana sa dau de "Pachetul de baza" al asiguratului CNAS. L-a gasit Ruxa, intr-un final. Si am mai gasit negru pe alb, faptul ca

i) transplantul de organe si tesuturi, cu exceptia cazurilor prevazute in Programul National, aprobat de Agentia Nationala de Transplant si CNAS;

face parte din SERVICIILE CARE NU SUNT DECONTATE DIN FOND!!!









Intreb si eu, ca tot cetateanul traitor in tara unde platesti si nu castigi: DE CE???

Sper ca cineva butoneaza repede de tot la un calculator prafuit si bugetar, caci chestia asta, de i se intampla acum lui #draduta, nu ramane asa....

2 comentarii:

  1. Ma bucur din suflet ca exista oameni ca tine in Romania. N-ai idee de cate ori, in discutiile cu prietenii, mi s-a spus: ''Draga, intelege ca Romania e cum e si nu se schimba curand ceva''. O fi cum o fi, dar, asa cum imi place mie sa spun,schimbarea vine cu fiecare din noi. Si-s convinsa ca, daca ar fi mai multi cei ca tine, si in general ca voi, zanele, care sa se intrebe: ''Eu ce pot sa fac? ''in loc sa astepte mereu ca altii sa faca ceva, chiar am putea spune ca suntem pe calea cea buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Alina...zidurile se nasc piatra cu piatra. Cand te apuci sa cladesti ceva, te asiguri ca pietrele sunt acolo sa dureze o viata..."eu ce pot sa fac" e deja trasatura unei pietre pretioase :)

    RăspundețiȘtergere